nieuws

puzzelfietstocht 10 mei 2023

Op 10 mei 2023 is de bekende puzzelfietstocht gereden in de omgeving van Doornenburg.

Geslaagde actie van de fietsclub.

Ouderenbeurs in Oosterhout

Op 16 juni 2022 heeft onze vereniging deelgenomen aan de "Ouderenbeurs" in Oosterhout.

Verbeter toegang banken

Snel actie nodig om toegang betalingsverkeer te verbeteren. Banken moeten snel concrete maatregelen nemen om bankieren voor alle consumenten toegankelijk te maken en.......

KBO PUB Quiznieuws

Op 2 november 2022 vond de eerste KBO PUB Quiz plaats. Een bijzonder leuke en plezierige middag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koninklijke onderscheiding

Op 8 juni 2022 heeft onze voorzitter Ger Daam een koninklijke onderscheiding ontvangen voor zijn tomeloze inzet voor de KBO Elst Overbetuwe. Hij is lid geworden in de orde van Oranje Nassau. De onderscheiding werd in een volle zaal uitgereikt door de burgemeester van Overbetuwe mevrouw Patricia Hoytink-Roubos.

Bezoek Joods Museum in Amsterdam

Op 30 augustus 2022 heeft onze afdeling een uitstapje gemaakt naar het Joods Historisch Museum in Amsterdam. Alles verliep goed en het was heel gezellig, maar ook indrukwekkend.

Voorlichting Mobiel Media Lab

De politie heeft de oudere inwoners van Overbetuwe van harte welkom geheten om de brochure "senioren en veiligheid" met een flyer op te halen in het Mobiel Media Lab van de politie. Dit is een vrachtwagen, die is ingericht als mobiele onderzoeks- en informatieruimte.

Locatie wijziging

Per 8 september 2021 worden onze activiteiten gehouden in het zalencentrum "Onder De Toren", Sint Maartenstraat 34, 6661 DA Elst. De bovenzaal is de plaats voor onze activiteiten. Deze zaal is ook per lift bereikbaar.